Graag leggen wij kort uit wat wij voor u kunnen betekenen en hoe het traject eruitziet:
Telefonisch kennismakingsgesprek
Zodra u bevestigt per mail, dat u nog steeds hulp wenst, nemen wij direct telefonisch contact met u op.
Machtiging en factuur
Na ons gesprek ontvangt u – in overleg – een machtiging en een eenmalige factuur. De hoogte hiervan is afhankelijk van uw situatie en wordt altijd eerst met u besproken.
Crediteurenlijst invullen
Na ontvangst van de machtiging en betaling van de factuur, nemen wij opnieuw contact met u op. U ontvangt dan een lege crediteurenlijst die u invult en naar ons terugstuurt.
Tijdelijk uitstel van betaling
Wij nemen vervolgens namens u contact op met al uw schuldeisers en vragen één maand uitstel van betaling aan. Dit geeft ons de ruimte om een goed voorstel voor te bereiden.
Voorstel aan schuldeisers
Na deze maand doen wij – in overleg met u – een betalingsvoorstel aan de schuldeisers. Wij vragen géén bankafschriften, salarisstroken of inzage in uw rekening. Wij willen alleen weten wat u realistisch gezien maandelijks kunt aflossen. In sommige gevallen kunnen we ook een afkoopvoorstel bespreken.
Begeleiding tijdens het traject
Bij akkoord van de schuldeisers vragen wij u maandelijks om een betalingsbewijs. Lukt het een maand niet? Dan nemen wij contact op met de schuldeiser om de regeling te behouden en problemen te voorkomen.
Altijd bereikbaar via WhatsApp
Wij zijn met onze tijd meegegaan – u kunt ons altijd eenvoudig via WhatsApp bereiken voor vragen of hulp.
Wilt u van onze hulp nog gebruikmaken?
Laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Wij gaan direct voor u aan de slag, want wij begrijpen als geen ander hoe belangrijk het is om snel duidelijkheid en rust te krijgen.